foto: press.porsche.com
  • Systém pohonu známe z modelu Panamera 
  • Hybrid by se měl dostat i do Cayenne Coupe 
  • Cayenne se může stát nejsilnějším SUV v koncernu

Hon za výkonem? Spíše asi ne, máme tušení, že tohle se děje tak nějak mimochodem a ne v rámci snahy o prvenství v kategorii. Tak, jak se Porsche angažuje v posunu od ryze spalovacích motorů k těm více či méně elektrifikovaným, zabudovává do svých modelů hybridní typy pohonu. A tak tady máme pohonné ústrojí, které pohání Panameru Turbo S E-Hybrid, ve kterém dvojmo foukaný vidlicový osmiválec spolu s hybridem nabízí výkon 677 koná a krouťák 850 Nm. Drtivé parametry ze světa supersportů, že?

Dostane-li se stejné pohonné ústrojí i do Cayenne, a šeptá se o tom, že tomu tak bude, stane se toto SUV nejsilnějším vozem této třídy v rámci celého koncernu Volkswagen. Ano, bude silnější než Urus od Lamborghini, které disponuje stejným točivým momentem, ale výkonem „pouhých“ 650 koní. O tom, zda a kdy se takto nabroušené Porsche Cayenne představí světu, můžeme debatovat, ale potvrzený termín není, mluví se ale také o tom, že stejnou výbavu získá i Cayenne Coupe, takže prognóza letošního roku není nemístná.

foto: press.porsche.com

Porška
Porška

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here