Drobná modernizace modelové řady 718 přináší dvouspojkovou převodovku PDK, kterou si můžete objednat i k vrcholným modelům s atmosférickým šestiválcem 4,0 l, tedy k Boxsteru a Caymanu řady 718 v provedení GTS, GT4 a Spyder (v případě Boxsteru, samozřejmě).

Podle očekávání převodovka PDK zlepšuje akceleraci a tabulkovou spotřebu a emise. Cayman GT4 nyní zrychluje na stovku o půl sekundy lépe (3,9 s proti 4,4 s u manuálu), verze GTS jsou také o půl sekundy rychlejší (4,0 s proti 4,5 s manuálu). Zlepšila se i akcelerace na 200 km/h, u obou modelů o 0,4 s. Cayman GT4 jede 200 km/h nyní po 13,4 s, verze GTS po 13,7 s.

Novinkou je režim pro usnadnění předjíždění, který po stisknutí tlačítka přiostří motor a řazení na 20 sekund a následně vrátí převodovku do komfortního režimu, takže se nebude muset řidič proklikávat nastavením a měnit neustále režim řízení, převodovky a motoru proto, aby předjel pár aut.

Cayman GT4 a Spyder navíc s automatem PDK dostanou pozměněnou charakteristiku zadního samosvorného diferenciálu pro ještě lepší trakci a ovladatelnost. Nechybí samozřejmě ani systém launch control a řazení pod volantem.

Pár změn se týká i interiéru. Alcantaru nahrazuje materiál Race-Tex, který má lépe odolávat pocení a vlhkosti celkově a má být i snadnější na údržbu. Nové jsou také barvy a design 20″ kol. Porsche také pro Boxster GTS a Spyder nově nabízí řadu komfortnějších silničních pneumatik místo dříve povinně dodávaných, které byly vhodné spíše na okruhy.

Porška
Porška